Göteborgs frisörskola

Elev för en dag på frisörutbildning

Testa oss gratis

Testa Göteborgs Frisörskola

Som besökande elev får du en unik möjlighet att uppleva det verkliga yrkeslivet på en av Göteborgs mest anrika frisörskolor. Med en central belägenhet, endast ett stenkast från stadens mest livliga områden, kommer du att få en inblick i vardagen för våra elever. Du kommer att få uppleva en vanlig skoldag och se vad det innebär för dem att lära sig om frisörbranschen.

Du kommer också att få chansen att interagera med våra elever och lärare, vilket ger dig en bättre förståelse för den personliga och välkomnande atmosfär som råder på skolan. Du kan även ta med dig vänner och uppleva denna unika dag tillsammans.

Praktisk information

Datum & tid: Vi erbjuder flera datum att välja mellan, så du kan välja det som passar dig bäst så kommer vi att kontakta dig.

Antal: Ta gärna med vänner för en roligare dag.

Adress: Vår frisörskola ligger på Södra vägen 26,412 53 i Göteborg

Öppet hus: Om du hellre vill delta i ett större, mer anordnat event, erbjuder vi också öppet hus som ger dig en möjlighet att uppleva skolan på ett mer organiserat sätt och träffa lärare och elever – kontakta oss i formuläret så berättar vi mer.

Vi ser fram emot att träffa dig och visa dig vad vi har att erbjuda!

Boka elev för en dag

För att boka en plats som besökande elev, fyll i vårt formulär. När vi har mottagit din anmälan, kommer vi att kontakta dig för att boka en dag och tid som passar dig.